Претензії щодо якості поставленого Товару мають бути  пред’явленні у письмовій формі не пізніше 14  календарних днів з дати поставки Товару, який є предметом претензії.

Претензії щодо кількості поставленого Товару можуть бути пред’явлені виключно в момент прийомки Товару.

Підпис уповноваженої особи Покупця на видатковій накладній, ттн на відповідну партію Товару свідчить про відсутність у Покупця претензій щодо кількості поставленого Товару.

Якщо Покупець не пред’явив претензію протягом  14 днів він втрачає право на пред’явлення претензії. 

У випадку недопоставки/поставки Товару неналежної якості або Товару Постачальник зобов’язується за свій власний рахунок протягом 14 календарних днів з моменту (дати) підписання відповідного Акту повноважними представниками Сторін, допоставити Товар/ліквідувати недоліки та/або замінити неякісний Товар.