Претензії щодо якості поставленого Товару мають бути пред’явленні у письмовій формі не пізніше 14 календарних днів з дати поставки Товару, який є предметом претензії.
Претензії щодо кількості поставленого Товару можуть бути пред’явлені виключно в момент прийомки Товару.
Підпис уповноваженої особи Покупця на видатковій накладній, ттн на відповідну партію Товару свідчить про відсутність у Покупця претензій щодо кількості поставленого Товару.
Якщо Покупець не пред’явив претензію протягом 14 днів він втрачає право на пред’явлення претензії.
У випадку недопоставки/поставки Товару неналежної якості або Товару Постачальник зобов’язується за свій власний рахунок протягом 14 календарних днів з моменту (дати) підписання відповідного Акту повноважними представниками Сторін, допоставити Товар/ліквідувати недоліки та/або замінити неякісний Товар.